poniedziałek, 31 grudnia 2012

Hej :)

Hej ! (stardoll szirulejka)


Jestem nową redaktorką na blogu :).Nie będe się rozpisywać bo jak się rozpisałam to przez przypadek zamknęłam tą kartę i teraz piszę od nowa, a więc na stardoll mam 54 poziom. Jestem miła możecie wysyłać do mnie wiadomości typu ''vote me ' itp. Moje stardollowe konto w marcu skończy 3 lata .Przez ten czas bardzo się zmieniłam. Pokochałam modę. Jeśli chodzi o osiągnięcia to pre dni temu byłam ncg i 7 miejsce na wybiegu miałam ale nie zamierzam się tym chwalić .Zawsze możecie na mnieliczyć :). No to chyba wszystko :)a i chętnie rozdaję serduszka w k osiągnięć <3













Teraz moje fotki :)













STARDOLL = SZIRULEJKA
















2 komentarze:

Unknown pisze...

Hej! Cześc! Siema! Dzień dobry!
Hi! Hello! Good morning ! Good afternoon! Bonjour! Mirëmëngjes!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

AnnaWeKrwi

Anonimowy pisze...

Zapomniałaś o ,,Guten Morgen''
Chyba, że to sie inaczej pisze :D