środa, 12 grudnia 2012

prezenty,święta,święta...

Witajcie.Przygotowałam dla was notkę o prezentach szkolnych,o stylizacjach świątecznych stardoll + ciuszki z mojej szafy takie lekko zimowe :)
                                             OTO JEST NOWA KOLEKCJA WILD-CANDY.






Mojim zdaniem jest ładna,świąteczna ale ceny niepowiem ! mojim zdaniem niejest zadawalająca ta kolekcja ale zreszta tak jak poprzednia napeno niewydam dużo.Dodałam stylizacje z uggami i szalem z nowej kolekci ale dla was stylizacja może być niezadawalająca. :)

                   A TERAZ PARE CIUSZKÓW Z MOJEJ ZIMOWEJ SZAFY :)


Polecam,z tych ciuchów można różne ciekawe stylizacje zimowe utworzyć.(Jak by chciał ktoś coś kupić proszę pisać na konto weronika16,mam 2 czapki św.mikołaja z it girls.)
 
A CO POWIECIE NA PRAWDZIWE PREZENTY ??
Jak już wszyscy wiedzą za tydzień w piątek obchodzimy wigilie klasowe.Takie tam problemy z kupnem i wgl,uff nieznosze tego a wy ? :>polecam kupywać ciekawą biżuterie na allegro wisiorki z sową nawet po 3 zł!!!Zawsze wolałam kupywać prezenty chłopakom,kupi się im jakiegoś full-capa czy coś.W tym roku wylosowałam dziewczyne i takie  ,,niee !!'' i co ja mam jej kupić,biżuteri nienosi !Niewiem,mamy limit do 15 zł :( .A jakie macie mażenia ,co chcecie dostać na święta ? Moje to dostać 2 beatsy . pozdrawiam !!
12 zł.

 4 zł.

  3 zł.
I jeszcze na koniec świąteczna piosenka :
 
 

2 komentarze:

start pisze...

Biżuteria z allegro jest ładna ale za zwyczaj sztuczna i tandetna , lepiej wydać trochę więcej ale też więcej mieć :)

Pozdrawiam , monik127

Everdeen pisze...

Najładniejsze to za 3 złote : >