sobota, 1 grudnia 2012

Metka .ola1





 
Przed:  Bardzo podoba mi się Twój zestaw. Jest taki delikatny i słodki ♥ Ale nie przesłodzony, ponieważ ciemne włosy nadają mocniejszego tonu stylizacji.  Według mnie zbyt nisko są usta. Poza tym nie mam nic do dodania.  Za zestaw daję 8/10. Twarz zasłużyła również na 8/10.
               Łącznie zyskujesz 16/20 punktów co podnosi Cię na 1 miejsce rankingu! :)
 
1. ola.1
2. modnadomi000
3. CytrynQa_Xd

 
 
 
 
 



Po: Postawiłam na delikatność połączoną z ciężką czernią. Myślę, że mi się to udało. Masz naprawdę duzo kosmetyków i mogłam skorzystać z tego bogactwa. :) Postawiłam na fioletowo-różową tęczę. Podniosłam usta. Lalka wydaje mi się wtedy weselsza. Na tę krótka fryzurkę dodałam  śliwkowe pasemka. Jestem zadowolona z mojego dzieła. Pytanie tylko czy Wam się to podoba?

                                                                                                                     MajkaKolorowa

Brak komentarzy: