sobota, 8 grudnia 2012

Metka wildcandyrockin

 
Przed:      
 
      Całkiem nieźle. Barwnie i z życiem. Mam tylko wrażenie, że te buty i spodnie w skracają Ci nogi. 6/10 Twarz dobrze się prezentuje. Nie wiem po co dodałaś ten czerwony kosmyk włosów. Według mnie z nim czy bez niego nie ma różnicy. Może tylko mi się wydaje. Ciemny, poprawny makijaż przysłaniają sztuczne rzęsy. Nie są aż tak złe, ale myślę, że gdybyś ich nie użyła wyglądałabyś naturalniej.6/10
                                                         


Łącznie otrzymałaś  12/20 pkt :)



 
 
Po:
 
 
 
Zrobiłam dwie stylizacje. pierwsza jasna, delikatna i bardzo urokliwa. Druga w stylu francuskim. Barwy Francji:czerwony, biały i niebieski razem z beretem dają artystyczny efekt. W twarzy podniosłam usta i brwi. podkreśliłam górną część oka. Bardzo prosto i elegancko.
                                                      
                                                                       MajkaKolorowa
 
 
 
Dodaję obsesyjnie kolejną nutkę Rihanny :) Jeśli macie do polecenia jakieś piosenki to chętnie je dodam.
 
 
 
 
 

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie wiem po w ogóle ta metamorfoza przecież było idealnie Kocham twoją Stylówkę WildcandyRockin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Według mnie ty majkaKolorowa się nie znasz:P

kasiaxd pisze...

Po pierwsze WildCandyRockin sama się zgłosiła. Jeśli się zgłaszasz to powinieneś byc gotowy na krytyke i ZDANIE INNEGO. Rozumiesz? Każdy ma inny styl i trzeba to zaakceptować.

Anonimowy pisze...

Hej to WildcandyRockin I nawet sobie nie myśl że to ja napisałam:-( (to mnie obraża) ogólnie metka mi się podoba no oprócz twarzy coś mi nie pasuje ale to w końcu twój styl a nie mój :-) A tak zapomniałabym Anonimowa dzięki za komplement ale wiem że jeszcze nie jestem w pełni zadowolona ze swojego stylu którego szukam na stardoll i w realu jeszcze nie wiem kim jestem ale na pewno się dowiem :-) I na sto procent uważam że MajkaKolorowa ma też ekstra stylówkę:-) choć powinna się więcej uśmiechać bo gdy dawałam jej 5/5 mama weszła do pokoju i powiedziała że ta dollka wygląda jakby miała się zaraz rozpłakać:-)

kasiaxd pisze...

hehehhhe :)