środa, 26 grudnia 2012

:)

Witajcie przepraszam że tak dawno nie pisałam,a przede wszystkim życze wesołych świąt,co dostaliśćie możecie się pochwalić prezentami  :D a dzisiaj metamorfoza doncia2012.Jakie macie plany na sylwestra ? :> już wiecie ,przesyłam wam moja sweet focie  ;p
PRZED:
Spodobała mi się twoja stylizacja,zimowa,niczym na zimowy spacerek ale zbyt jasne kolory,dodałabym bardziej odważny makijaż i ciemniejsze włosy ode mnie dostajesz 8/10.
PO:

Ja stworzyłam stylizacje:
1)zimowe popołudnie
2)letni spacer np.do kina
3)impreza u znajomych
4)wyjazd do galerii
5)impreza sylwestrowa
6)uroczystość
A oto ja haha może inne redaktorki dodadzą swoje zdjęcia jeśli ja dodałam.Proponuje post niech każda redaktorka napisze post o sobie,doda jakieś swoje zdj,czym się interesuje.Nie zmuszam napiszcie pod komentarzem jaka jest wasza decyzja ;>(tak wiem oszczędzcie sobie tego wiem że jestem brzydka :] )Możecie sie wyrazić na mój wygląd.;)
Kiedyś :

Teraz :



Zdjęcie w zielonej bluzce robione przed chwileczką ;> pozdrawiam + dodaje składanke piosenek w których się zakochałam 
 

11 komentarzy:

Domcia2304 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Domcia2304 pisze...

dziękuję za metamorfozę^^

Ps. Wcale nie jesteś brzydka ;)

Unknown pisze...

dziekuje bardzo ;)

kasiaxd pisze...

ojej. nie. ja tam nie będę dawać zdjęć. Nie lubię i mało mam foci. Bardzo fajna metka. A Ty może nie jesteś jakąś tam miss piękności, ale najważniejsze, że nie jesteś plastikiem, wyglądasz bardzo hmmm, niewiem jak to ująć..charakterystycznie i zadziornie;masz cos w sb. Ale na pewno nie brzydka! Ani mi sie waz tak myśleć

Unknown pisze...

haha nie to niedlamnie,tak niejestem plastikiem ;>nastepny poost moge zrobic dotyczacy urody jak byscie chciei ;>

1999niki1999 pisze...

fahjnee

Anonimowy pisze...

ok.. możesz! najlepiej..?

Amelia*_*

Anonimowy pisze...

Ale masz ŁADNE OCZY!!! *.*

kasiaxd pisze...

Tak oczy śliczne ^,^

Unknown pisze...

noo oczy to ty masz ślicznee ; )

2 zdjecie prześlicznee ; ]

Unknown pisze...

Lepiej wyglądałaś kiedyś na drugim :3