niedziela, 30 grudnia 2012

Śliczności,diy i inne tam piękności...:)

Witam.Już jutro sylwester niepowiem że niemożna się doczekać tak jak obiecałam dodaje post przed nowym rokiem.Zrobiłam pare zdj,i wyszukalam hand made-czyli jak łatwo,ładnie zrobić coś samemu w domku.Zkładam temu blogu najserdeczniejsze życzenia z nowym rokiem + pioseneczka dla was.
JEDZONKO:
Kawa,kto jej niezna ...?

Moje ukochane sushi (przygotowane przezemnie) .
Próbowałam to robić polecam na sylwestra.




A oto sklep w singapurze,i różne przyspaki z wodorostów.(na zdj widac chrupke cytrynową)
Mmm na chłodny zimowy wieczór..
Pijane Miśki.Podobmo super wychodzą choć ja niepróbowałam ich robić lecz niecierpie alkocholu.

Nadal jedzonko sushi :) lubicie ?
HAND-MADE DIY :


Włosy :










O A TYTAJ PERE MOJICH PASJI +SIOSTRZYCZKA ODZIEDZICZYŁA OCZĘTA PO SIOSTRZE :))haappyy neww year !!


Poznajecie ? :>
Nudy !
Mój 4 tatuaż.

Zdj.z ostatniej sesji.xd


 
O!jakie ładne zdjęcie !ja zrobiłam :)

Przepraszam że napis zszywka ale przy dodaniu na inspiracje tak jest :))poproszę o komentarze

6 komentarzy:

kasiaxd pisze...

świetny artykuł. Na pewno skorzystam przy robieniu sylwestrowej czupryny z tego mojego siana ;P

Unknown pisze...

Ta lalka z przedostatniego obrazka jest straszna... Fajnie :D

AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

... to moja siostra -,-

Unknown pisze...

... to moja siostra -,-

kasiaxd pisze...

hheeehhh ;)

klaudi20013 pisze...

Ale cudna piosenka wyszła już wcześniej ja słyszałam ale i tak zrobiła na mnie wrażenie XD