poniedziałek, 31 grudnia 2012

Satrdoll a realia "bonjour Dizou"

Cześć. Dzisiaj piszę o moich ukochanych butach. Na stardoll nie wiele osób je ma. Znam kilka dziwczyn, które maja te buty, ale nie chcą ich sprzedać :(  Na szczęście tymi martensami mogę cieszyć się na co dzień, bo niedawno rodzice mi je kupili. Buty te na stradoll są marki "bonjour Dizou" (czy jakoś tak), a w rzeczywistości są firmy "dr. Martens".

UWAGA, UWAGA !!!
Jeśli ktoś ma te buty (na stardoll) i może je sprzedać proszę, żeby napisał mi wiadomość lub post w mojej KG. Jestem gotowa napłacić naprawdę dużą kwotę.

Moje buciki :)

Na stardoll.

nika32123

7 komentarzy:

kasiaxd pisze...

świetne buty. podobaja mi się, ale jakoś nie mam zamiaru ich kupić. I w realu i na stardoll.

Unknown pisze...

miałam takie bordowe ale już ich nie nosze ;>

Unknown pisze...

Gdyby jeszcze były czarne to zabiłabym dla nich :D

AnnaWeKrwi

Anonimowy pisze...

Ale boskie *.* mam takie granatowe w realu :)

Unknown pisze...

mam różowe glany na stardollu z evil panda chcesz ?

Unknown pisze...

Piszę do Marysia Demska. Zależy jakie to są glany. Czy takie duże z taką ochydną podeszwą, czy to są takie jak teraz są w sklepach glany, tylko że różowe. Bo jeśli te drugie to z chęcią je kupię :)

nika32123

Anonimowy pisze...

*bonjour bizou