poniedziałek, 3 grudnia 2012

Metka _king___kong_


 
Przed:
 
Okropnie. Tego sie nie da opisać. Panterka, podziurawione spodnie i pudrowe szpileczki nijak do siebie pasują. 2/10. Aż. Co do twarzy... Nie, no słów mi brakuje. Po pierwsze w tej fryzurze wyglądasz grubo. Po drugie twój makijaż mnie przeraża. Wręcz wulgarny. Mocne, świecące, czarne usta oraz nieładnie pomalowane kiczowatym różem powieki aż rażą. Jedynym pozytywem jest tu w miare przyzwoite elementy twarzy. 1/10.
 
   Łącznie zdobyłaś 3/30 pkt. Przykro mi.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Po: Trudno mi było znaleźć w Twojej szafie coś odpowiedniego i zgodnego z moją wizją. Coś tam wyszukałam i ubrałam Twoją dolkę na elegancko. Twarz zrobiłam lżejszą, subtelniejszą, ale nie jak barbie. Masz upodobanie do świecących kosmetyków, ale ja chciałam się do nich ograniczać. Czarne usta i podkreślone rzęsy w zupełności wystarczą.
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy: