sobota, 1 grudnia 2012

Metka CytrynQa_Xd




Przed: Wyglądasz przyzwoicie. Shirt, rurki i dzińsowa kurtka to codzienny zestaw. Trochę tu nijako. Brakuje dodatków i  tego "czegoś". Za zestaw jestem zmuszona dać 4/10. Niestety twarz rózniez nie grzeszy pięknością. Te mocne, błękitne powieki są tu ni w pięć, ni w dziewięc. masz bardzo duży, masywny nos. Nie pasuje on do Twej delikatnej urody.  Za twarz daje 3/10. Przepraszam, ale nie powalasz. Osignełaś dopiero 7. poziom, więc masz jeszcze dużo czasu i możliwości. ;)

                  Razem otrzymujesz 7/20 punktów. Utrzymujesz się na drugim miejscu rankingu.

1. modnadomi000
2. CytrynQa_Xd




Po:  No, cóż. Nie za bardzo mi się chce opisywać. Wybralam prosty, sliczny i skromny zestaw. Dobry makijaż bardzo trudno zrobić z jednego artykułu. ;/  Tylko musnęłam zewnętrzna część powieki błękitem i dodałam gwiazdki. Podniosłam brwi, a fryzurę zmieniłam.

                                                                                                            MajkaKolorowa

Brak komentarzy: