sobota, 29 grudnia 2012

Nowa redaktorka.

Cześć. Jestem nową redaktorką ta tym blogu. Będę zajmować się działem "Stardoll a realia". Wkrótce dowiecie się o co chodzi. Może teraz trochę o mnie.

Nazywam się Zuzanna, ale mówcie mi Zuzia. Na stardoll znajdziecie mnie pod nikem nika32123. Mieszkam w domu koło Wrocławia. Lubię fotografować. Kocham sztukę: malarstwo, rzeźbiarstwo, szkic, architekturę.... długo bym mogła wymieniać. Chodzę do XI klasy szkoły podstawowej i mam 12 lat. Uwielbiam żeglować. Mam też kota o imieniu Pysia. To chyba wszystko. Teraz zdjęcia.

Mój kot :)

Ja kiedyś....


Dwa ostatnie to zdjęcia robione dzisiaj :)

Możecie wyrazić opinie na temat mojego wyglądu. Ja się sobie nie podobam.
Dziękuję za uwagę :)

1 komentarz:

Unknown pisze...

czesc.juz wiem o co ci chodzilo w mojej kg.ja wygladalam inaczej w 6 klasie.czyli za rok do 1 gim.troszke dziwnie sie czuje,niejestes brzydka zrob zdj z bliska bo malo cb widac xd ;> jestes widac grzeczna dziewczynka ja juz w 2 gim wrobilam 1 tatuaz ;D