poniedziałek, 10 grudnia 2012

Metka Rue.10

Muszę "zakosić" weronice16 dolkę z kolejki ;P. Dziewczyna ta prosiła mnie, żebym ja zrobiła metkę.
A więc przejde do sedna.



 
Przed:
Nawet nieżle. Prosto, klasycznie. brakuje mi tu jakiejś biżuterii bądż torebki. 7/10. Twarz jest.. hmmm... no nie powala urodą, ale myslę, że tu chodziło o uchwycenie jakiejś normalnej dziewczyny o charakterystycznej urodzie, a nie barbie doll. Rażą mnie tylko oczy. 6/10
 
 
Łącznie uzyskałaś 13/20 pkt.
 
 
 
 
 
 
 
Po:
Nie mogłam się zdecydować na jedno zestawienie. Powyżej rezultaty. Jestem zadowolona z trzeciego zestawu i z twarzy. Na oczy nałożyłam (o dziwo) czarne kolczyki. dolka wygląda wtedy łagodniej i spokojniej. Jednak patrząc na Twój styl myślę, że metamorfoza nie zadowoli Cię. I jak? Może być?
                                                                                   MajkaKolorowa

Brak komentarzy: