sobota, 1 grudnia 2012

Metka oladorn



 
 
Przed:   Zestaw może być. Strój codzienny, bez polotu. Daję 5/10 Twarz jest śliczna. Doskonałe elementy twarzy, a o fryzurze juz nawet nie wspomnę. Makijaż dobry, codzienny, bez szaleństw, ale nie nudny. Daję 10/10
           Łącznie otrzymujesz 15/20 punktów co daje Ci drugą egzekwo lokatę w rankingu.
 
1. .ola1
2.modnadomi000
   oladorn
3. CytrynQa_Xd


Po: Zaszalałam. Miałam niewiarygodna wenę, a poza tym prosiłaś mnie o odnalezienie stylu. Nie wiem czy mi to wyszło. Miałam duże problemy ze znalezieniem odpowiedniego obuwia do zestawów. Gdybyś zaopatrzyła się w czarne, zwykłe pełne szpilki (najlepiej platformy z fallen angel za 80 sm).

Po: Twarz masz śliczną, już mówiłam. jestem w pełni zadowolona ze swojego dzieła! Delikatne usta i policzki, elegancka bizuteria i szmaragdowo-szaro-burgundowe oczy przytłumione czarnym cieniem. :)     Podoba się?

Brak komentarzy: