sobota, 1 grudnia 2012

Metka modnadomi000

A oto metamorfoza modnadomi000. Jako, że aktualnie nie ma redaktorki od metek, ponieważ stanowisko się zwolniło, ja zrobię tą metamorfozę. Od teraz oceniamy dolki w skali 0-10. Będę też umieszczać przy każdej metce ranking wśród najładniejszych dolek zgłaszających się.




Przed: Dość dobrze wyglądasz.  Prosta czerń, bez przesady i jakichś dodatków i dupereli. Jednak nie ma szału. Stylizację oceniam na 7/10. Twarz i makijaż również nienaganne. Bardzo fajna fryzura, jednak mnóstwo dolek ma podobne. Makijaż mi się podoba. Prosty, niepretensjonalny. Za twarz daję 8/10. 
                       Razem zdobyłaś 15/20 punktów. Jako, że jesteś pierwszą lalka w ten sposób ocenianą uplasowałaś się na pierwszym miejscu listy ;-)
 
 1. modnadomi000
 2.
 3.






Po:   Masz bardzo bogatą garderobę. Wśród tak dużego wyboru trudno było mi się na coś zdecydować. W końcu wybrałam ten oto zestaw. Kolorowy, młodzieżowy, radosny. Fryzura i makijaż niezbyt pasują do stroju, ale no, cóż : czego ja to nie wymyślę. Postawiłam na ciemne oczy z pastelowym, delikatnym zakończeniem na zewnątrz oka. Z początku wyglądałaś na bardzo elegancką, ale postanowiłam jeszcze dodać te okulary i bandamkę. Trochę pomieszałam style, ale efekt mnie bardzo zadowala. Podoba się?
                                                                                                                              MajkaKolorowa

Brak komentarzy: