niedziela, 30 grudnia 2012

Społeczność Stardoll

Same wiecie jak różni sa ludzie. Tu, na stardoll też. Są dziwni, nienormalni,bezczelni a czasami eleganccy lub bardzo mili. Przyjżyjmy sie bliżej naszym "grupom etnicznym" Stardollu.


 Na pierwszy ogień idzie tzw.:

Manga



Dziewczynki upodabniają się do postaci z japońskich kreskówek czy komiksów stylizując się na "sweetaśne" lasencje. No tak. Ten styl można zauważyć po dużych oczętach, które z reguły otoczone są masą gęstych, sztucznych rzęs. Do tego usta bardzo blisko nosa pomalowane na różowo, ale tylko na środku ust. Policzki również różowe. Makijaż wszędzie ten sam - czarne cienie, a przy nosie biały cień, który często zastępowany jest przez, uwaga, kieł! Tak - zwykły, biały kieł, który powinien robić za atrybut wampira, a jednak przydaje się wielbicielkom bajkowego (w dosłownym znaczeniu)stylu. Niewiedomo dlaczego często włosy lądują na czubku głowy nadając już dotąd wystarczająco zmutowanej twarzy dysproporcje. Oczywiście wiele osób miesza style i coś dodaje np. bejsbolówki czy piercing. Wychodzi wtedy przedziwna mieszanka stylów.




Emo




No właśnie, a propos piercingu... Tu króluje misz-masz. Zwłaszcza u osób, które dopiero co zapoznaja się ze stylem. U tych z bardziej rozwiniętym smakiem zauważamy większy spokój i harmonię. Tutaj też spotkamy "słodkie oczka". Mnóstwo tatuaży w każdej częsci ciała. Najczęściej te na rękę trafiają na szyję. Piercing. Wszędzie kolczyk, kolczyk, kolczyk. Sławne są też fryzury "emo" czyli długie proste włosy z grzywką. No, tak, w przypadku chłopców nie takie długie te włosy. ;)




Dziwacy



Zachodząc w różne zakątki stardollu można się natknąć na przeróżne konta. Niektóre naprawde potrafią rozbawić. Za to niektóre... sa po prostu żałosne. Ta grupa rozciąga się aż od niejakiego rumuna mówiącego po Polsku, po menela z piwnicy, przez Harry'ego Pottera, przez naprawdę dziwnych zmutowanych rodziców z dziecmi, aż po zawód ginekologów, striptizerek i prostytutek. Te konta powstają dla zabawy.(chyba)

Plastiki



 
"Nie wszystko złoto co się świeci" To chyba juz wszyscy wiemy... Najczęściej blondi z różowymi usteczkami ułożonymi w "dzióbek".  Myślę, że są to niezbyt doświadczone dolki - jak widziałam max 29 lvl. Cóż więcej powiedzieć...
 
 

Elita

 


 Elegancja - Francja. Po prostu śliczne dolki. Nasuwa mi się też hasło: "Elokwentne manipulantki". Po części to prawda. One zawsze wygrywaja wszystkie Cg, Ncg, Catwalk itd. Ale z drugiej strony - one chyba sobie na to zasłużyły.



Dzieci słońca


Niby nikomu nie szkodzą, ale jednak wkurzają. Popatrz na te śliczne dolki z poprzedniej grupy - żadna się nie uśmiecha. Te prawdopodobnie początkujące dolki uśmiechają się do wszystkich i wszędzie.  Przypominaja dzieci, które wszytko bawi.

Normalni ;)




Tych dolek jest najwięcej. To po prostu my ;) Zazwyczaj dążymy do 'elity' po maleńku. Powoli kształtujemy gust. No niewiem czy to dobry opis, ponieważ tych lalek jest duuużo.


Goci




Motywy śmierci, Halloween, Krew, czarny makijaż. To wszystko kojarzy się ze stylem gotów. Muszę przyznać, ze niekórzy tworzą genialne projekty jak np. ta postać po prawej. Miałam mało wspólnego z Gotami więc niewiele mogę o nich powiedzieć.



Dzidziusie


Grupa "dzieci", które znajdują sobie mamy i udają, że są 'majutkie'. Chyba nie miały dzieciństwa, albo bardzo im się nudzi.








Jeśli macie jakieś propozycje co do "grup" stardoll piszcie w komentarzach ;D

13 komentarzy:

Phoebetonkin1 pisze...

Świetny artykuł! Szkoda tylko, że nie dałaś jeszcze zakładni pt. ,,Normalni użytkownicy".

Unknown pisze...

Naprawde super notka!!! :D

Nawet podoba mi się styl emo ,ale strasznie przesadzają z piercingiem.
W umiarze jest wg mnie świetny! :D

Od razu poczułam niechęć do tej ,,elitki'' , denerwują mnie takie osoby. W każdym stroju, musi być conajmniej jeden HB,LE, DKNY itd.
Wydają sd na jakies okropne rzeczy tylko dlatego ze są niby cennościami...


AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

swietna notka :)jeszcze pare zakladek by sie przydalo ;) ja juz w powoli tworze swoj post.ja niewiem do kogo sie zaliczam xd

Unknown pisze...

Ja dodałabym jeszczenajmniej liczną grupę o nazwie "goci" bo jest zupełnie inna grypa ludzi :) A tak poza tym to daję "świetny artykuł" :D

nika32123

Anonimowy pisze...

Hejka tez myślę że powinnaś wstawić tzw : ,, Normalsów'' czyli stonowane fajne nikomu nie przeszkadzające lalki :-) P.S. A mnie do której byś zaliczyła?
WildcandyRockin

kasiaxd pisze...

do normalsów ;D Wildcandyrockin xD do normalsów.
Cała reszta stardoll to normallsy raczej ;)

klaudi20013 pisze...

o ej ten człowiek w " dziwacy" to mój kolego





lol XD

Weronika xx pisze...

Emo też często dąża do "elity" . Mam dziwne odczucia jakby Ci z innych grup byli gorsi.Tak to odebrałam

Anonimowy pisze...

Do kogo zaliczyłabyś mnie? :3 XD Fajny ten artykuł <3

Anonimowy pisze...

Ludzie z różnych rzeczy tworzą sobie konto na którym jest dzidziusiem. Ja sobie takie konto poprostu stworzyłam dla beki, ale później traktowałam to bardziej na poważnie ;]

~ mala_nati1

AntyHannahPuppy pisze...

Tak dla jasności - dolki, które umieściłaś w 1 grupie, tzw "manga" dodałabym raczej do grupy plastiki/słego-jolo-kidsy.

Dolki "manga", albo poprawniej - "otaku" bądź "fani mangi i anime" (manga to komiks, anime to serial animowany, więc to nie jest określenie odnośnie człowieka) - wyglądają zupełnie inaczej. Przykład? Najprostszy - ja ;-;


+ zanim o czymś napiszesz, powinnaś dowiedzieć się więcej o tym, bo Ty wcale nie przedstawiłaś ludzi "manga".

Pozdro, AntyHannahPuppy

Anonimowy pisze...

Wiem, że artykuł stary, ale strasznie chamski a komentarze napisane co najmniej idiotycznie.

"Grupy etniczne"? Serio? Wypada najpierw dowiedzieć się znaczenia niektórych zwrotów, zanim się ich użyje.

Żal czytać.

kasiaxd pisze...

Dzięki za szczerość, przeglądając stare posty natknęłam się na ten artykuł, który był porażką przez to, że postanowiłam skrytykować wszystko co mi się nie podoba w ludziach innych niż ja. Bez zastanowienia.