sobota, 3 listopada 2012

Nowa redaktorka i metke Rihamma202.

Witam!
  Jestem nową redaktorką tego bloga. Będę zajmowac się metamorfozami i ogólnie modą! Serdecznie zapraszam do zgłaszania się w mojej KG właśnie po metkę.
 OK, zaczynamy metamorfoza Rihamma202.
 
Na pierwszy ogień ubiór:
 
Myślę, że nie wyszła tak źle, ponieważ miałaś mało ubrań.
Przed...będę szczera, nie się podobała mi się ta stylizacja.
Jakbyś zdjęła tą wstęgę, byłoby o wiele, wiele lepiej
 
Teraz makijaż:
 
Moim zdaniem był ładny, naturalny. Ale po co te fioletowe włosy?!
Ja dodałam cienie do oczu, kolczyki, zmieniłam szminkę, nie dałam
błyszczyku.
Mi ogólnie metka wydaje się całakiem udana.
 
A wy co myślicie?
Koniecznie skomentujcie, jestem nowe, więc zależy mi na opinii ;)

1 komentarz:

kasiaxd pisze...

Podoba mi się. Dobrze, że wyrażasz swoją opinie na temat "przed". Świetny początek!!!