wtorek, 6 listopada 2012

Dwa dodatki w różnych stylizacjach . :)

Hej ! Teraz przedstawię wam dwie moje jesienne stylizacje. [ oczywiście na stardoll ! ] :D Chciałam tutaj pokazać jak zastosować takie same dodatki do różnych strojów .
W pierwszej stylizacji zaprezentowałam wam kurteczkę i bluzkę z MISS SIXTY , spodenki z CHLOE i buty - darmówki . Zwróćcie uwagę na dodatki : torebkę z BONJUR BIZOU, opaskę z TINGELING i bransoletkę z FALLEN ANGEL . Takie małe, a dopełnia strój . Jeśli mam się uprzeć , to spodenki nie bardzo pasują na jesień , chyba że by ubrać do nich rajstopy . ;]
W drugiej stylizacji prezentuję bardziej klasyczny i elegancki strój : sukienkę z IT GIRLS , płaszczyk - darmówkę i buty z MISS SIXTY . Dodatki pozostawiłam takie same , z wyjątkiem opaski która tutaj nie bardzo pasowała .

Dodatki [ ze zbliżeniem ] :
Szczerze polecam torebeczkę ! Pasuje dosłownie do wszystkiego , jest moim ulubionym elementem w każdej stylizacji ! ;)

Piszcie co o tym myślicie ! Dziękuję z góry za każdy komentarz . :)
Pozdrawiam .
Natiis9



1 komentarz:

kasiaxd pisze...

Dobra robota :D