sobota, 10 listopada 2012

Metka OstraShell.

Tak, wiem. Dawno mnie nie robiłam metek, no ale jak zawsze to samo- czas. A raczej jego brak. Udało mi się jednak kilkanaście minut w sobotę odłożyć na bloga. A więc metka OstraShell.
Styl:
Za dużo ciuchów nałożyłaś! Owszem. Efekt jest nawet ciekawy, ale niektóre rzeczy nie są potrzebne. JA zrobiłam lekką, delikatną stylizację. Mam nadzieję, że się podoba...
Make-up:
Sztuczne rzęsy- O C H Y D A. Szczególnie te! Wygląda ta doll jak zwykła pusta ... szatynka? Tak, w tym przypadku właśnie tak. Ja zdjęłam wszystkie rzeczy zrobione w sd hair. Zrobiłam makijaż pod kolor stylizacji, to wszystko! Nie dodawałam żadnych bezurzytecznych ...
I jak?
Ładnie?
Komentujcie.

1 komentarz:

kasiaxd pisze...

Podoba mi sie twarz zarówno po - jest śliczna i przed również, -jest bardzo ciekawa tylko bez tych sztucznych rzęs. nie jestem przekonana co do stroju po. nie podoba mi się. Przed również nie najlepiej. ;-)