sobota, 20 października 2012

Metamorfoza wildcandyRockin


Twarz:

Przed:






Interesująca fryzura. Podoba mi się. makijaz również niebanalny. Nawet, nawet, ale brakuje mi tu tego"czegoś".

Po:




Nie jestem zadowolona z tej metamorfozy. Nie mam pomysłu. Wybacz.

 

Strój:


Przed:


Spokojny. Bezpretensjonalny. Zwykły.



Po:




Hmmm. Połączyłam delikatny błękit z mocną, buntowniczą czernią. myślę, że to zestawienie nawet mi sie udało :D


PODSUMOWANIE:

Jest nieźle, ale brakuje tu trochę życia. nie wiem jak to inaczej ująć. Może dobrym określeniem jest tu pomysłowość?  Popracuj trochę nad tą cechą. Takie jest moje zdanie.



I jak.??






2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fajnie ale zapraszam do mojego apartamentu ponownie oceń zmiane he he P.S. Ja najbardziej chciała bym szczere komentarze :-)
WildcandyRockin

szirulejka pisze...

nie podoba mi się stylizacja po wybacz ale przed nie była lepsza. Zauważyłam ,że lubisz niebieski znaczy taki błękit prawda ?