sobota, 20 października 2012

Metamorfoza LongPiksela


Twarz:

Przed:     

Ciekawie zestawiłaś zielony odcień włosów z szarą szmikną. nie podobają mi sie tu tylko sztuczne rzęsy.


 Po:

No, normalnie miałam taką wenę..! Od razu pokochałam te śliczne włosy ♥ postawiłam na mocne usta i niewinne oczęta. Według mnie ten makijaż świetnie współgra z fryzurką ^^



 

Strój:

 

Przed:

Jest prześliczny.!! Naprawdę,  zachwyciło mnie to zestawienie. Nic dodać, nic ująć.
 
 
 

Po:

Musze przyznać, że masz bardzo ładne ciuszki i nie wiedziałam co wybrać. Zdecydowałam sie na zestawienie zgodne ze stylizacją twarzy. Delikatne, ale charakterystyczne.
 
 
PODSUMOWANIE:
Naprawdę świetnie wypadłaś. Co jeszcze można powiedzieć? ;) Tak trzymaj :D

Podoba się..?

1 komentarz:

szirulejka pisze...

strój piękny przed i po no ale fryz mi się nie podoba i te usta a tak to spok