sobota, 20 października 2012

Metamorfoza TheBlogOfStars

Metamorfoza TheBlogOfStars

Twarz:


Przed:

Na początek musze stwierdzić, że masz bardzo ciekawe włosy. Postawiłaś na naturalność: muśnięte rzęsy, jaśniutka szminka. Ładnie.






Po:

Masz bardzo fajne fryzurki. Jednak musiałam sie zdecydowac na którąś z nich. Wybrałam czarne włoski.  Usta przejechałam czerwoną pomadką. Z oczami zaszalałam. Wszystkie kolory tęczy dają niesamowity efekt. Nawet jestem zadowolona.






Strój:


Przed: szczerze mówiąc nie podoba mi się. Za dużo tu błysku i troszke zalatuje kiczem.
 
Po: Bardzo podobają mi się Twoje spodnie ;] Dobrałam do nich tą równie piękną górę. Szpilki wysmuklają nogi. Torebka nadaje troszkę charakterku, antomiast okularki nie są niezbędne ;]

.







PODSUMOWANIE: Ogólnie w miare dobrze wypadłaś. Jesteś w 100% Oryginalna i to w Tobie cenię. Jednak przy tej oryginalności trochę zagubił się umiar. Popracujesz jeszcze troche, a dolka będzie niesamowita ! ;)

Podoba Wam się stylizacja, czy nie za bardzo..?

1 komentarz:

szirulejka pisze...

hm w każdej metce jest coś co mi totalnie nie pasuje nie będe po raz 3 pod rząd wypisywała wad zostane przy tym ,że jest ok ;)