sobota, 20 października 2012

Casting na redaktora

Wymagam: Wymagam: w miarę ogarniętej ortofrafii ;) Hmmm co jeszcze, nie musisz być ss, mile widziane doświadczenie(którego ja nie mam :p) no i to tyle. :D Powodzenia..!  Napisz tylko co byś chciała robić. Do wyboru:
- Metamorfozy
-Stylizacje
- Nowości (nowe kolekcje, zmiany na stardoll, strony, konkursy na stardoll, wydarzenia, wybór dnia itp.)
- Stardollowe ploteczki ( Podejrzane konta, CG, NCG, Królowa wybiegu itp.)
- Konkursy (organizowanie konkursów np. na stylizację, makijaż, wszystko na naszym blogu)
- Darmówki

MajkaKolorowa

3 komentarze:

LoveSmiles pisze...

Chętnie zostałabym redaktorką, lecz szczerze mówiąc nie mam doświadczenia. :C Chętnie zajęłabym się metamorfozami. Kocham to! Ukazaywałbym ludziom ich naturalne piękno zgodne z modą panującą w danym sezonie. :D

Anonimowy pisze...

Jestem chętna na redaktorkę, z największą przyjemnością zajęłabym się metkemi, ponieważ w tym zakresie mam doświadczenie. Moje prace można zobaczyć w mej KArierze i Albumie.

phoebetonkin1

Natii pisze...

Ja bym bardzo chętnie została redaktorką w dziale stylizacji . Nie wiem czy to się liczy jako doświadczenie , ale często przebieram niektóre dolki w modniejsze ubrania i czasem zapisuję w albumie . :D
Poza tym miałam kiedyś kilka blogów , ale nie mogłam znaleźć redaktorów więc szybko się tym znudziłam . Mam też swoją "karierę" czyli studio stylistyczne na stardoll . Mój nick to Natiis9 .